دوست دارم__...

چقدر دوست دارم روی سقف بشینم!!

چقدر دوست دارم پشت سرمو ببینم!!

چقدر دوست دارم گاهی وقتا گوشمو قفل کنم تا بعضی حرفارو نشنوم یا چشمم رو همینطور قفل کنم تا بعضی چیزارو نبینم!!

چقدر دوست دارم بتونم رو ابرا راه برم!!

تو چیو چقدر دوست داری؟!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
جولیت چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://julietafsungar.blogsky.com

اینقدر دوست دارم بارون بیاد
اینقدر دوست دارم زیر بارون خیس بشم
اینقدر دوست دارم زیر بارون یکی از جنس صداقت بیاد و چترشو بهم بده
سلام دوست گلم
وب جالبی داری
موفق باشی به من سر بزن
منتظرم

اومدم جولیت جونم!!تازه لینک هم شدی.دوست دارم فراوون...ام...
چیزه...بقیش رو یادم رفت!حالا بگذریم!!تو هم موفق باشی

جولیت چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://julietafsungar.blogsky.com

منم لینکت کردم.از اون وقت هم داشتم تمام پست هاتو میخوندم
خیلی باحال بودن
امیدوارم دوستای خوبی باشیم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد