تولد...تولد

سلام Helloامروز یه روز خیلی خوبه!narges and ruh allah

می دونی چرا؟ نمی دونی؟ واقعا...

اشکال نداره الان برات می گم! ببین درست نگم شکلک هارو نگاه کن ببین از روی اونا می فهمی یا نه اگه نفهمیدی اون وقت می گم قبول مر٣٠ (مرسی)

خب به گمونم  از این شکلک ها فهمیدی!

HAPPY BIRTHDAY

آره درسته تولده تولد!

این که می گه happy birthday to you برای تونیستا گفتم به خودت نگیری!

خب حالا  اگه گفتی تولد کیه؟

نه نه نه تولد من نیست تولد من ۶ خرداده!

اینم نه تولد دوستم هم نیست!

ای بابا نه خیر تولد خواهرم هم نیست اصلا مگه ندونی من خواهر ندارم؟

چه عجب بالاخره درست گفتی آفرین تولد بابامه!

 بعداشارونا نوشت:بابا جونم عاشقتم به اندازه ی یه دنیا آسمون دوست دارم!

narges1377.vcp.ir.

واقعا از خوشحالی توی پوستم نمیگنجیم!!narges1377.vcp.ir.


حالا چرا نشستید دست بزنید شادی کنید که الان نوازندگان می نوازند دوووووووووودوووووووووری دوووووووووودورررررررررر!

           

حالا بیاید وسط:

       

خب دیگه باید برم کلی کار  دارم! بای بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد