خوشحالم

سلام سلام صد هزارو پانصدو شصت و شش هزارو دویست و سی هشت سلام !!

شکلک های نر گس و روح الله

دوستای خوبم امروز خیلی خوشحال بیدم!Cheerleader

می دونی چرا؟ ندونی دیگه پس تا آخرش بخون!

راهنمایی می کنم ببینم می تونی حدس بزنی یا نه(بستگی به هوشت داره)!

نمی تونی بگی؟؟ خب راهنمایی دومم اینه که مربوط به حال و حول کردنه!!(راهنمایی اول شکلکا بودن)

خب تو که تا حالا نتونستی بگی یعنی در نهایت خنگی به سر می برای  سومین راهنمایی(تغریبا خود خود جواب)اینه که منتظر چند نفرم که واقعا خیلی دوسشون دارم. (چون 3 نفرن 3 تا گذاشتم!) (به خودت نگیر واسه اوناس!!)

اگه نتونستی بگی یعنی واقعا خنگی.Peppy(عین این)

خودم (تنهایی) براشون کیک می پزم(خدا بهشون رحم کنه!!) دیگه کلی باهم حرف می زنیمشکلک های نر گس و روح الله و بازی می کنیم(وسطی) دیگه یکسره می لمبونیم و حال می کنیم!

خدارو شکر که فهمیدید! بله درسته می خوام دوستامو دعوت کنم خونمون یه مهمونی توپ که هممون حال کیم!

عزیزترین دوستامن!َشکلک های نرگس و روح اللهاسماشونم هست:مینا جون َشکلک های نرگس و روح اللهکیمیا جونَشکلک های نرگس و روح اللهبا شبنم جونَشکلک های نرگس و روح الله. همشون رو قد یه دنیا آسمون دوسشون دارم!

قراره که پنج شنبه ساعت 3 ی بعد از ظهر بیان خونمون! اصلا نمی دونم از خوشحالی چی کار کنمشکلک های نر گس و روح اللهشکلک های نر گس و روح الله

کیمیا جونم هم یه وبلاگ داره مث خودم ولی زیاد بهش نمی رسه زیاد حال و حوصله ی وب نویسی رو نداره نمی دونم چرا؟اما واقعا دوسش دارم.

 مینا هم که اصلا اینترنت دوست نداره فقط بازی کامپیوتری و از این جور چیزا دوست داره شبنم هم مثل مینا اونم از اینترنت خوشش نمی آید. منم خیلی دوسش دارم.

پنج  شنبه که اومدن بعدش که رفتن می یام خاطره اش رو می گذارم بای بایَشکلک های نرگس و روح الله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد