اعصاب داغوووون

امروز میخوام با اعصاب ِ داغون بنویسم..

چون یکی اعصابمو خورد کرده..

 

اول بگم وااااااااااااای که چقدر بدم میاد از طعنه..

چرا آدما اینجوری شدن؟!

نمیتونن عین آدم حرفشونو بهت بزنن..

دائم میخوان حرفاشونو با گوشه و کنایه بهت بفهمونن..

یه وقتایی یه سری آدما بهت تیکه میندازن یا با حرفای نیش دارشون قلبتو میگزن ولی دلت به این خوشه که حرفش به اندازه ی سوسک هم برات ارزش نداره..!!www.charandoparands.blogfa.com

اما..امان از روزی که یکی از عزیزات یا کسی که خیلی روش حساب میکنی با حرفش آزارت بده..

اون روزه که دلت میخواد..دلت میخواد..www.charandoparands.blogfa.com

دلت چیزایی میخواد و کارهایی میخواد انجام بدی که دلت نمیخواد!!

(چی گفتم؟!! شما بذارید رو حساب عصبانیت!!)

امروز یکی از دوستای صمیمیم حرفی بهم زد که بعد از گفتنش هم خودش شرمنده شد و هم باعث خدشه دار شدن رابطه ی دوستانمون شد..

 

وااااااااااااای..اصلا چرا من اینارو دارم میگم..

ریشه ی همه ی این حرفا غیبته..

طرف فقط برای اینکه لحظاتی دهنشو باز و بسته کنه حاضره پشت سر هر کسی هر حرف نامربوطی بزنه..نمیگه آخه این حرف مفتِ من شاید خیلی چیزارو به هم بریزه..

خلاصه که یه احمقی(دور از جون شما..) یه حرف نامربوطی پشت سر بنده زده بود که موجبات اینو فراهم آورده بود که صمیمی ترین دوستم امروز تمام تلاش خودشو میکرد تا با گوشه کنایه هم حرفشو به من بفهمونه هم از صحت و سُقم ِ اون حرفا با خبر بشه..

 

خلاصه ی ماجرا هم این شد که.. بنده چون اصولا انسان رُک گویی هستم ، با صراحت به دوست عزیزم گفتم که چرا جون میکنی؟! حرفتو عین آدم بزن..و او هم زد..و من اصل قضیه را برایش تعریف نموده و ماجرا حل شد..www.charandoparands.blogfa.com

ولی من مشکلم اینجاست چرا ما آدما سعی در مخفی نگه داشتن حرفامون پشت واژه های شیک داریم؟!

خیلی راحت میشه حرف زد..

اصلا بایــــــد حرف زد..

اما نه پشت سر هم.."رو در روی هم" ، "منصفانه" و با "شجاعت" باید حرف زد..

باید با صراحت حرف زد تا " گوشه و کنایه" و "طعنه" از دایره لغاتمون حذف بشه..

 

به امید آن روز!!!!!

 

 

 

سه نقطه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد