شیر تو شیریه!!

www.charandoparands.blogfa.com

 

آخه این چه توقّعات بی جاییه که شما دارین؟!

مدلشه..

ایرانی باید این مدلی رانندگی کنه..

اصلاً قشنگی ِ رانندگی یه ایرانی به همین کاراشه..www.charandoparands.blogfa.com

اگه اینجوری رانندگی نکنه که دیگه میشه مثل همون اجنبی های بافرهنگ..دیگه ایرانی نیست که..

هی میان گیر میدن میگن بین خطوط رانندگی کنید..آقا جان هر جایی یه رسم و رسومی هست..ماهم رسممونه.. نمیتونیم که به خاطر حرف این و اون رسممونو عوض کنیم..زشته..عیبه..

 

حالا این هیچی..

دیدی هی میان گیر میدن کمبربند ایمنیتونو ببندین..

آخه عزیزان این چه درخواستیه که میکنید شما؟!

یکی نیست بیاد اینارو توجیه کنه که آدم ِ حسابی، طرف کمربند شلوارشو به زور بسته حالا بیاد کمربند ایمنی..

میبینی تو رو خدا چه حرفا میزنن..www.charandoparands.blogfa.com

حالا بین خودمون باشه..ولی من فکر می کنم پشت این بستن کمربند یه ماجرایی نهفته..اینا یه کلکی میخوان بزنن هی به ملت میگن کمربند ببندید!! کلاً من به این قضیه کمربند مشکوکم..www.charandoparands.blogfa.com

وگرنه کی دلش سوخته برای" ۳۰٪ " مردمی که برای نبستن کمربند در حوادث جاده ای جونشونو از دست میدن؟!!

 

حالا اینم هیچی..

دقت کردی هی گیر میدن میگن با سرعت مجاز رانندگی کنید؟!

آدم خندش میگیره..www.charandoparands.blogfa.com

هی میان میگن "۴۰٪" تصادفات جاده ای بر اثر سرعت غیر مجازه..

آخه یه چیزی بگید بگنجه..

اگه راست میگن خلاف اینو واسه من ثابت کنن..

شما برو درست لب ِ یه درّه وایسا..با ۵ تا سرعت هم که بری میفتی پایین..با ۱۵۰ تا هم که بری باز میفتی می میری..پس دیدی مرگ و میر در رانندگی هیچ ربطی به سرعت نداره..

آهان..ببین اگه یه کسی درست قوه ی تحلیلش رو به کار بندازه مثل من در زمینه ی حوادث و سوانح ِ جاده ای عالم میشه..

 

 

خلاصه که خیلی چرندیات دیگه مثل گذاشتن کلاه کاسکت برای موتوری های عزیز و صحبت نکردن با تلفن همراه هنگام رانندگی و چیزی نخوردن و حرف نزدن و یه عالمه چرند دیگه هست که دیگه از بس چرنده من نمینویسم که از خنده روده بُر شی!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد