زندگی کردن

چند وقت پیش یه مطلبی از یه سایتی میخوندم که خیلی جالب بود..

از آدما پرسیده بودن "از زندگی چی فهمیدی"؟!

چندتاشو براتون مینویسم بخونید..جالبه..

 

((فهمــیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته " از این قسمت باز کنید" سخت تر از طرف دیگر است 54 ساله))

 

((فهمــیده ام که هیچ وقت نباید وقتی دستت تو جیبته روی یخ راه بری . 12 ساله))

 

((فهمیدم که زندگی به کسانی تقدیم می شه که منتظر دیگران نمی مانند 36 ساله))

 

((فهمیدم که لحظه ای در ابراز محبت درنگ نکنم 50 ساله))

 

((من هنوز چیزی نفهمیدم, فعلا قضیه خیلی مبهمه. 34 ساله))

 



با خودم فکر کردم ، من از زندگیم چی فهمیدم؟!

تازه فهمیدم که چه چیزای جالبی فهمیدم که خودم نفهمیدم کِی فهمیدم..!!

 

-فهمیدم حاضر نیستم اون لحظه ای که مامانمو بغل میکنم با هیچ چیز تو دنیا عوض کنم..

-فهمیدم پنج شنبه ها رو خیلی بیشتر از جمعه ها دوست دارم..

-فهمیدم نباید زود اطمینان کرد و نباید هم به همه چیز مشکوک بود..

-فهمیدم هر جوری که با دیگران رفتار کنی دیگران هم همونجور با تو رفتار خواهند کرد..اینو واقعا خودم فهمیدم..

-فهمیدم تاب بازی در هر سنی که باشی بهترین روش برای فراموش کردن مشکلاته..

-فهمیدم همیشه باید در هر اُرگانی یه پارتی داشته باشی..

-فهمیدم هیچ وقت نباید به خودم اجازه بدم هیچ دوستی از دستم ناراحت بشه..یا بهتر بگم فهمیدم نباید هیچ دوستی رو از دست بدم..

-فهمیدم "دوستت دارم" قشنگ ترین جمله ی دنیاست..

-فهمیدم بین همه ی امام ها "امام حسین" رو یه جور دیگه دوسش دارم..

 

و خیلی چیزای دیگه فهمیدم..

فهمیدم که هنوز خیلی چیزارو نفهمیدم!!

 

تو از زندگیت چی فهمیدی؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
عشق زیر باران سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://meysam-mn.blogsky.com

با افتخار لینک شدی

بازم منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد